KSR

KSR

Austriacka marka KSR jest producentem doskonałej jakości motocykli miejskich, które można zakwalifikować do pojazdów o małej pojemności silnika. KSR buduje swoją markę poprzez uaktualnianie oferty sprzedażowej oraz cykliczne wprowadzanie nowych modeli jednośladów.

Te niezwykle dynamiczne i ergonomiczne motocykle idealnie spełniają potrzeby współczesnego odbiorcy, któremu zależy na posiadaniu pojazdu o maksymalnej pojemności silnika nieprzekraczającej 50 i 125 cm³.

Motocykle KSR MOTO Austria wpisują się w miejskie warunki i pozwalają na swobodne przemieszczanie się osobom posiadającym prawo jazdy kategorii B lub – w przypadku zakupu motoroweru – AM. To bezpieczne motocykle dedykowane początkującym motomaniakom, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z jazdą na motocyklu.

KSR Moto

KSR w 4CV Moto

Jako oficjalny importer i dystrybutor marki KSR dla klientów biznesowych oraz indywidualnych, prowadzimy sprzedaż pojazdów tej austriackiej marki. W naszej bogatej ofercie są nie tylko małe motocykle miejskie, ale i pojazdy elektryczne czy skutery, wśród których warto wymienić między innymi: Super Moto 50/125, OffRoad 50/125, 50/125, skutery elektryczne 50, skutery miejskie 125 i wiele innych.

Na szczególną uwagę zasługują modele skuterów, które cechuje zwrotność, dynamika oraz wysoki komfort jazdy. W naszej ofercie sprzedażowej znajdziesz KSR MOTO Cruzer 50, KSR MOTO RS 8000 50, KSR MOTO Pandora 50, KSR MOTO Sirion 50, KSR MOTO Demonio 50 & 125, KSR MOTO Vionis, KSR MOTO Code 125, KSR MOTO GRS 125 czy KSR MOTO TW 125.

Oferujemy szeroki wybór skuterów marki KSR MOTO Austria, wśród których znajdziesz zarówno modele klasyczne, jak i te sportowe. Jednoślady KSR, co jest typowe dla tej marki, cechuje ciekawy design, opływowa sylwetka oraz mocny silnik. Użycie w procesie produkcji zaawansowanych podzespołów i wysokiej jakości materiałów gwarantuje niezawodność skuterów KSR, niskie zużycie paliwa oraz odporność na niekorzystne warunki wewnętrzne.

Chcesz dowiedzieć się więcej o KSR?

KSR MOTO Pandora 50

Prawdziwy hit KSR MOTO Pandora 50 to twój początek w prowadzeniu serii modeli KSR MOTO. Stać cię na niego bez rezygnacji z wielu luksusowych detali.

Starannie przetestowany 50-cm skuter KSR MOTO Pandora 50 to twój początek serii modeli KSR MOTO. Jednak, zwyczajowo, KSR MOTO, choć niedrogi, nie znaczy, że jest niskiej jakości. Dynamiczne kształty i eleganckie matowe wykończenie nadają temu skuterowi unikatowy charakter. Detale takie jak perforowana tarcza przedniego hamulca, światło postojowe LED i zintegrowane światła kierunkowskazów przewyższają wizualnie wiele znacznie droższych pojazdów. Nie należy się zatem dziwić, że KSR MOTO Pandora 50 jest jednym z najlepiej sprzedających się skuterów w wielu krajach.

W roku 2018 ten popularny skuter otrzyma nowy, niskoemisyjny, czterosuwowy silnik, który, oczywiście, spełnia europejski normę Euro 4 dotyczącą emisji spalin.

KSR MOTO Pandora 50
Model:KSR MOTO Pandora 50 4T
Silnik:4-suwowy, chłodzony powietrzem
Pojemność:50 cm³
Max. moc:2,3 kW przy 6 500 obr./min
Transmisja:CVT
Waga:95 kg
Hamulce:Przód: tarczowe
Tył: bębnowe
Opony:Przód: 120/70-12
Tył: 130/70-12
Ilość miejsc:2
Norma emisji:Euro 4
Zużycie paliwa:2,0 l/100 km
Emisje CO2:46 g/km
Kolor:Szary mat

KSR MOTO Demonio 50 & 125

Demonio to super-sportowy skuter w serii KSR MOTO. Tak dynamiczną sylwetkę mają tylko super-motory. I ten jest sensacyjny!

Nazwanie tego skutera sportowym jest niedomówieniem. Bardziej odpowiednia jest nazwa super-sportowy skuter. Ostre krawędzie, niezwykłe linie, “diabelskie oko” wąskich przednich reflektorów, żaden inny skuter nie ma dynamiki takiej klasy.

Ten wspaniały sportowy skuter nie potrzebuje żadnych przekoloryzowanych naklejek wierzchnich, jemu wystarczą subtelne małe znaczki podkreślające jego sportowy charakter. Oprócz swojego sportowego charakteru, Demonio oferuje wiele miejsca, nawet dla wysokiego kierowcy i intensywną, bezpieczną, radość z przejażdżki w każdych warunkach.

KSR MOTO Demonio jest dostępny z silnikiem 50 cm i 125 cm. W obu przypadkach jest wyposażony w nowy, niskoemisyjny, czterosuwowy silnik, który, oczywiście, spełnia normę Euro 4.

KSR MOTO Demonio 50
Model:KSR MOTO Demonio 50
Silnik:4-suwowy, chłodzony powietrzem
Pojemność:50 cm³
Max. moc:2,3 kW przy 6 500 obr./min
Transmisja:CVT
Waga:95 kg
Hamulce:Przód: tarczowe
Tył: tarczowe
Opony:Przód: 120/70-12
Tył: 130/70-12
Ilość miejsc:2
Norma emisji:Euro 4
Zużycie paliwa:2,0 l/100 km
Emisje CO2:45 g/km
Kolor:Czerwony, szary
Model:KSR MOTO Demonio 125
Silnik:4-suwowy, chłodzony powietrzem
Pojemność:125 cm³
Max. moc:6,8 kW przy 7 500 obr / min
Transmisja:CVT
Waga:119 kg
Hamulce:Przód: tarczowe
Tył: tarczowe
CBS (Combined Braking System)
Opony:Przód: 120/70-12
Tył: 130/70-12
Ilość miejsc:2
Norma emisji:Euro 4
Zużycie paliwa:2,6 l/100 km
Emisje CO2:60 g/km
Kolor:Czerwony, szary

KSR MOTO Sirion 50 & 125

Sirion 50 jest od lat najpopularniejszym sportowym skuterem - wyposażony jest w wiele tuningowych dodatków, które są standardem w modelach Sirion 50, i oczywiście posiadają niezbędną homologację. Dla poszukujących pojazdów - skuterów o sportowej sylwetce, KSR MOTO Sirion 50 jest od wielu lat pierwszym wyborem w swoim segmencie. Unikalna oraz dynamiczna sylwetka uzupełnia wyposażenie pojazdu w zaawansowane podzespoły. To co zwykle wymaga tuningowania w innych sportowych skuterach, w Sirion 50 jest standardowym wyposażeniem: atrakcyjne dodatkowe elementy chromowane, perforowana tarcza hamulca, aluminiowe podnóżki, wygodne siedzisko z czerwonymi szwami i wiele innych. Wszystkie detale Sirion 50 posiadają homologację, co za tym idzie są w 100% legalne.

Jeżeli poszukujesz sportowego skutera fabrycznie wyposażonego w dodatki, które w innych przypadkach wymagają homologacji, to ten model jest tym, czego potrzebujesz.

Od 2018 roku model Sirion dostępny jest z nowym oraz niskoemisyjnym, czterosuwowym silnikiem - spełniającym normę Euro 4.

Model:KSR MOTO Sirion 50
Silnik:4-suwowy, chłodzony powietrzem
Pojemność:50 cm³
Max. moc:2,3 kW przy 6 500 obr./min
Transmisja:CVT
Waga:95 kg
Hamulce:Przód: tarczowe (typ wave)
Tył: bębnowe
Opony:Przód: 120/70-12
Tył: 130/70-12
Ilość miejsc:2
Norma emisji:Euro 4
Zużycie paliwa:2,0 l/100 km
Emisje CO2:46 g/km
Kolor:Czerwony, szary
Model:KSR MOTO Sirion 125
Silnik:4-suwowy, chłodzony powietrzem
Pojemność:125 cm³
Max. moc:6,8 kW przy 7 500 obr / min
Transmisja:CVT
Waga:115 kg
Hamulce:Przód: tarczowe (typ wave)
Tył: tarczowe (typ wave_
CBS (Combined Braking System)
Opony:Przód: 120/70-12
Tył: 130/70-12
Ilość miejsc:2
Norma emisji:Euro 4
Zużycie paliwa:3,0 l/100 km
Emisje CO2:69 g/km
Kolor:Czerwony, szary

KSR MOTO Classic 50 & 125

Klasyka bez "kiczu" – tak można opisać eleganckie modele KSR MOTO Classic. Dostępne są w opcji z silnikiem 50 cm3 oraz 125 cm3. KSR MOTO Classic ma szczególną pozycję wśród klasycznych modeli skuterów. Unikalny i nietuzinkowy desing - umiejętnie zaznaczone narożniki oraz krawędzie (bez przesadnego chromowanego "kiczu") - ucieleśnia klasę oraz ponadczasowość tych pojazdów. Ten niewątpliwe wyróżniający się klasyczny model na tle konkurentów, ma w sobie również pierwiastek nowoczesności - zintegrowane kierunkowskazy, wbudowaną technologię i wiele innych.

Obie wersje zaopatrzone zostały w nowoczesny i ekonomiczny silnik czterosuwowy, który spełnia w 100% surową normę emisji spalin Euro 4.

Model:KSR MOTO Classic 50
Silnik:4-suwowy, chłodzony powietrzem
Pojemność:49,9 cm³
Max. moc:2,85 kW przy 8 500 obr./min
Transmisja:CVT
Waga:106 kg
Hamulce:Przód: tarczowe 
Tył: bębnowe
Opony:Przód: 90/90-12
Tył: 3,5/10
Ilość miejsc:2
Norma emisji:Euro 4
Zużycie paliwa:2,0 l/100 km
Emisje CO2:45 g/km
Kolor:Biały, antracyt
Model:KSR MOTO Classic 125
Silnik:4-suwowy, chłodzony powietrzem
Pojemność:125 cm³
Max. moc:6,8 kW przy 7 500 obr / min
Transmisja:CVT
Waga:112 kg
Hamulce:Przód: tarczowe
Tył: tarczowe
CBS (Combined Braking System)
Opony:Przód: 90/90-12
Tył: 3,5-10
Ilość miejsc:2
Norma emisji:Euro 4
Zużycie paliwa:2,9 l/100 km
Emisje CO2:65 g/km
Kolor:Biały, antracyt

KSR MOTO TTX

KSR MOTO TTX to dynamicznie zaprojektowany elektryczny skuter z tuningowanymi elementami dodatkowymi w cenie skutera benzynowego. Obiecuje oszczędności już od pierwszego przejechanego kilometra.

Jeżeli uważasz, że elektryczne skutery mają dobrze wyglądać i amortyzować się szybko, to jest właśnie KSR MOTO TTX.

Jego kanciasta, dynamiczna podstawowa sylwetka przyciąga uwagę. Gdy przyjrzeć mu się bliżej, odkrywa się wiele stuningowanych dodatków, które w innych skuterach są instalowane za wysoką cenę - tył iglicy, perforowana tarcza hamulca przedniego, lusterka, uchwyty kierownicy ze “stuningowanej półki”, nieskazitelny wygląd, uwidocznione śruby i wiele więcej ciekawych detali.

KSR MOTO TTX ma bardziej przystępną cenę niż wiele benzynowych skuterów w swojej klasie a to oznacza oszczędności od pierwszego kilometra!

KSR MOTO TTX
Model:KSR MOTO TTX
Silnik:Elektryczny, DC
Napięcie:60 V
Akumulator:Żelowy, 5 x 12 V x 32 Ah = 1,920 Wh
Waga:125 kg
Hamulce:Przód: tarczowe (typ wave)
Tył: tarczowe (typ wave)
Opony:Przód: 120/70-12
Tył: 120/70-12
Ilość miejsc:2
Zużycie energii:33 Wh/km
Zasięg:73 km
Kolor:Biało-czarny

KSR MOTO Vionis

KSR MOTO Vionis jest pierwszym pełnowymiarowym skuterem elektrycznym z silnikiem BOSCH i kompletem wymiennych baterii litowo-jonowych w rozsądnej cenie!

Do tej pory istniały dwa przeciwwskazania dla e-mobilności na jednośladach: wysoka cena i słabo, w wielu miejscach na świecie, rozwinięta sieć stacji ładowania. Ale KSR MOTO Vionis rozwiązuje oba te problemy! Cena jest przystępna niż wielu benzynowych skuterów o pojemności 50 ccm w klasie prędkości maksymalnej do 45km/h, a jest to ciągle skuter dwuosobowy.

W kwestii doładowywania, mobilność miejska nie jest dla Vionis problemem. Ze swoją wymienną baterią litową LG zapewnia to, czego potrzebują mieszczuchy, którzy nie posiadają ani garażu, ani zarezerwowanego miejsca parkingowego ze stacją ładowania.

Vionis szczyci się niemiecką sztuką inżynierii: silnik BOSCH jest idealny do szybkiego ruszania na światłach ulicznych przy mocy 2000 W stałej mocy, z momentem obrotowym 46 Nm (co równa się momentowi obrotowemu w motocyklach 500 cm), Vionis nie dusi się na podjazdach.

KSR MOTO Vionis jest zatem w pełni dopracowanym, odpowiednim do jazdy miejskiej elektrycznym skuterem z mistrzowsko skonstruowaną baterią i technologią prowadzenia zaczerpniętą od światowych producentów i ma bardziej przystępną cenę niż wiele skuterów benzynowych. To oznacza szybką amortyzację i wyjątkową e-mobilność dla każdego. Nic nie stoi na przeszkodzie triumfalnego rozwoju e-mobilności w klasie 50 cm.

Przy pojemności 1.2 kWh, Vionis osiąga 55 km/h, zgodnie z restrykcyjnym zaleceniem UN-ECE-R101.

Model:KSR MOTO Vionis 45 km/h
Silnik:Elektryczny, DC
Napięcie:60 V
Bateria:Litowo-jonowa 60 V × 20 Ah = 1200 Wh; wyjmowana
Moc nominalna:2 000 W
Waga:76 kg
Hamulce:Przód: tarczowe
Tył: bębnowe
Opony:Przód: 90/90-12
Tył: 120/70-12
Ilość miejsc:2
Pobór prądu:32 Wh/km
Zasięg:55 km
Kolor:Czarny
KSR MOTO Vionis

KSR MOTO GRS 125

KSR MOTO GRS 125 to motor typu “naked” wyprodukowany przy pomocy doskonałej technologii, który przewyższa wiele innych tego typu pojazdów swoją sportową sylwetką.

KSR MOTO GRS 125 udowadnia, że sportowa dizajn to nie tylko pojemność silnika. Z kanciastą stylistyką, wyjątkowymi światłami przednimi, i przyciągającą wzrok czerwoną ramą, pozostawia w cieniu o wiele większe motocykle.

Dynamiczną sylwetkę podkreśla wiele sportowych detali: tylne światła i kierunkowskazy LED, wyświetlacz LCD i wiele innych. Odwrócony widelec i faliste hamulce tarczowe gwarantują doskonałe panowanie nad pojazdem.

Pojemny 17-litrowy zbiornik i przeciętne zużycie paliwa na poziomie 2,1 litrów na 100 km pozwalają przejechać 800 km na jednym tankowaniu. Perfekcyjny na dłuższe podróże.

KSR MOTO GRS jest napędzany doskonałym czterosuwowym silnikiem z łatwym w utrzymaniu systemem chłodzenia powietrzem.

To doskonały pojazd dla początkujących kierowców (w Europie dostępny dla 16-latków z prawem jazdy A1!) a także dla powracających do niego starszych kierowców z kategorią B.

Model:KSR MOTO GRS 125
Silnik:4-suwowy, chłodzony powietrzem
Pojemność:125 cm³
Max. moc:8,0 kW przy 9 000 obr./min
Transmisja:5 biegów
Waga:150 kg
Hamulce:Przód: tarczowe
Tył: tarczowe
CBS (Combined Braking System)
Opony:Przód: 100/80-17
Tył: 130/70-17
Ilość miejsc:2
Norma emisji:Euro 4
Zużycie paliwa:2,3 l/100 km
Emisje CO2:54 g/km
Kolor:Biały, szary, czarny
KSR MOTO GRS 125

KSR MOTO TW 125

KSR MOTO TW 125 jest dostępny w wersji super moto i cross i jest ulubionym pojazdem wszystkich młodych kierowców (od 16 roku życia  z prawem jazdy A1!) a także młodych sercem.

Ze swoją dynamiczną sylwetką i wyprostowaną pozycją siedzącą, KSR MOTO TW 125 jest hitem dla młodych ludzi, a także młodych sercem, przecież ten pojazd można prowadzić na drogach europejskich od 16 roku życia mając prawo jazdy A1. Z dynamiczną sylwetką i ostrymi liniami, już z daleka wyraźnie widać, że jest to typowy pojazd KSR MOTO.

Również wysoka jakość wyposażenia jest typowa dla KSR MOTO: odwrócony widelec z deflektorem zanieczyszczeń, faliste hamulce tarczowe, kierunkowskazy LED i prędkościomierz LED są w stałym wyposażeniu.

Opony rozpieszczą cię swoją jakością: o ile opony KSR MOTO TW 125 w opcji super moto są wygodnymi oponami drogowymi, o tyle w wariancie cross są idealnie dostosowane do nieutwardzonych dróg.

KSR MOTO TW 125 jest napędzany starannie przetestowanym, tanim w utrzymaniu, chłodzonym powietrzem silnikem, który zużywa zaledwie 1,9 litra (standard dla zużycia) na 100 km. Ten pojazd jest ekscytujący nie tylko dla młodych kierowców.

KSR MOTO TW 125 SM
Model:KSR MOTO TW 125 SM
Silnik:4-suwowy, chłodzony powietrzem
Pojemność:125 cm³
Max. moc:8,0 kW przy 9 000 obr./min
Transmisja:5 biegów
Waga:138 kg
Hamulce:Przód: tarczowe
Tył: tarczowe
CBS (Combined Braking System)
Opony:Przód: 100/80-17
Tył: 130/70-17
Ilość miejsc:2
Norma emisji:Euro 4
Zużycie paliwa:1,9 l/100 km
Emisje CO2:44 g/km
Kolor:Biały, czerwony, czarny
Model:KSR MOTO TW 125 X
Silnik:4-suwowy, chłodzony powietrzem
Pojemność:125 cm³
Max. moc:8,0 kW przy 9 000 obr./min
Transmisja:5 biegów
Waga:138 kg
Hamulce:Przód: tarczowe
Tył: tarczowe
CBS (Combined Braking System)
Opony:Przód: 100/80-17
Tył: 130/70-17
Ilość miejsc:2
Norma emisji:Euro 4
Zużycie paliwa:1,9 l/100 km
Emisje CO2:44 g/km
Kolor:Biały, czerwony, czarny
KSR MOTO TW 125 X

KSR MOTO TR 50

Znane „pięćdziesiątki“ ze skrzynią biegów KSR MOTO powróciły! KSR Moto całkowicie zaktualizowało modele TR 50. W tych pojazdach zastosowano gaźnik dell’Orto oraz innowacyjną optymalizację silnika. Dwusuwowy silnik TR 50 spełnia w 100% rygorystyczne normy Euro 4. Model TR 50 zaopatrzony został w nowo-zaprojektowane naklejki - co nadaje pojazdom niepowtarzalny design, pochodzący z domu projektowego KISKA DESIGN. KSR MOTO TR 50 od wiosny 2019 r. oferuje wybór preferowanej wersji - „SM” z drogowymi oponami oraz wersję motocross „X”.

Model:KSR MOTO TR 50 SM
Silnik:2-suwowy, chłodzony cieczą
Pojemność:49,6 cm³
Max. moc:2,3 kW przy 6 500 obr./min
Transmisja:6 biegów
Waga:113 kg
Hamulce:Przód: tarczowe (typ wave)
Tył: tarczowe (typ wave)
Opony:Przód: 100/80-17
Tył: 130/70-17
Ilość miejsc:2
Norma emisji:Euro 4
Zużycie paliwa:2,5 l/100 km
Emisje CO2:56 g/km
Kolor:Biały-żółty, Biały-niebieski; Competition: Biały-czerwony
Model:KSR MOTO TR 50 X
Silnik:2-suwowy, chłodzony cieczą
Pojemność:49,6 cm³
Max. moc:2,3 kW przy 6 500 obr./min
Transmisja:6 biegów
Waga:113 kg
Hamulce:Przód: tarczowe (typ wave)
Tył: tarczowe (typ wave)
Opony:Przód: 3.00-21
Tył: 4,10-18
Ilość miejsc:2
Norma emisji:Euro 4
Zużycie paliwa:2,5 l/100 km
Emisje CO2:56 g/km
Kolor:Pomarańczowy

Sprawdź pełną ofertę KSR

Chcesz dowiedzieć się więcej o KSR?